Oferta

Nasza oferta to w sporej mierze sprzęt poleasingowy, czyli laptopy, komputery oraz monitory, które zakończyły swój krótki okres eksploatacji w dużych firmach i po odświeżeniu trafiają z powrotem na rynek. Staramy się wykonać pełną konserwację, aby mogły służyć jeszcze długie lata. Dlatego też nie boimy się udzielać długich okresów gwarancyjnych — mamy sprzęt sprawny i pewny, dlatego długa gwarancja to dla nas pestka 😉 Część laptopów pochodzi z zagranicznych dystrybucji, przez co klawiatury są spolszczane naklejkami, co bardzo estetycznie wygląda, a nie podnosi niepotrzebnie ceny.

Klasy sprzętu

Sprzedawany towar podzielony jest na tzw. Klasy, definiują one, w jakim stopniu sprzęt został zużyty i jakich ewentualnych wad można się spodziewać.

Klasa A

Jako klasę A klasyfikujemy sprzęt używany w 100% sprawny, lecz posiadający minimalne ślady użytkowania, ślady które są praktycznie niewidoczne.
Przykład laptopa w klasie A:

Zobacz sprzęt w klasie A

Klasa A-

Klasa A- to również laptopy w 100% sprawne, tutaj mogą już być widoczne ślady użytkowania zwykle widoczne są na klapach – staramy się sprzedawać tylko modele z ładnym „środkiem”, czyli niezniszczonymi matrycami oraz palmrestami. Jeżeli występowałyby jakieś większe wady w „środku” najczęściej będzie to napisane w ogłoszeniu.
Przykład laptopa w klasie A-:

Zobacz sprzęt w klasie A-

Klasa A=

Laptopy w klasie A= to również w 100% technicznie sprawny sprzęt. Mogą tutaj jednak występować większe wady wizualne takie jak ryski i otarcia. Jednak często wady te dotyczą jedynie klapy, a po otworzeniu laptopa można by zakwalifikować jako klasę A, a jednocześnie będą one w bardzo dobrych cenach.
Przykład laptopa w klasie A=:

Zobacz sprzęt w klasie A=

Klasa B+

Klasa B+ to zwykle laptopy sprawne technicznie (choć mogą być braki lub usterki, które są wspomniane w opisie) z większymi wadami wizualnymi. Mogą posiadać głębokie rysy, pęknięcia obudów itp. W tej klasie należy dokładnie przeczytać opis, aby upewnić się, czego można się spodziewać. Można też skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów usterki.